Gratis #LikeAGirlCamp i Odder Roklub – med fuld girl power 19.-20. juli 2019

Er du mellem 12 og 17 år?

Er du en pige med power?

Vil du prøve om roning er noget for dig?

Vil du med i et nyt fællesskab?

Er du allerede roer?

Har du lyst til at prøve at træne med verdenseliten?

Klubbens fire seniorprofiler Julie Poulsen, Mette Leitzke, Christina Pultz og Juliane Elander afholder Like a Girl i Odder Roklub 19.-20.juli.

Kom og vær med.

CAMPEN ER GRATIS, men der er kun 20 pladser, så skynd dig at melde dig til med en mail til odderroklub@gmail.com senest 15.juli.

Tilmelding efter ”først til mølle princippet” til denne unikke mulighed for at træne sammen med OL- og VM- roere. Campen er både for roere og dig som er ikke-roere (endnu da).

Ekstra bonus ved campen er fællesskab, nye venskaber, romotion samt en t-shirt og goodie bag fra Always til alle deltagere.

Vi starter fredag 19. juli kl. 15 med en tur i romaskinerne og sjov på-land-træning, og derefter er der fælles aftensmad og filmhygge og overnatning. Måske skal vi også en tur på vandet.

Efter morgenmaden lørdag tager vi på vandet i vores nye Coastalbåde.

Campen slutter lørdag 20. juli kl. 12

Medbring: Sovepose, liggeunderlag, tandbørste, drikkedunk, to sæt sportstøj og godt humør.

Det eneste krav til dig er, at du kan svømme 600 meter, og at du bor i Østjylland.

By | 2019-07-07T21:43:52+01:00 juli 7th, 2019|Aktivitet|0 Comments