Kajak 2022-01-05T20:21:19+01:00

I Odder Roklub ror vi i turkajakker.

En turkajak er en let kajak, som er beregnet til kystnær roning.

Kajakroning i Odder Roklub er en farveoplevelse på hele parletten, lige fra forårets lysegrønne farve til efterårets gulbrune nuancer.

Udover det mentale boost bliver du en del af rofællesskabet, hvor du udvikler din fysik og stimulerer din balance.

I vores daglige rofarvand imellem Norsminde og Hou ser vi marsvin og sæler samt forskellige havfugle.

Roklubbens turudvalg arrangerer bl.a. ture til Moesgaard og Hou Røn samt sommerferietur med mange fælles oplevelser.

Vi ror også på Gudenåen. Der får vi nye udfordringer og nye naturoplevelser. Og hvem har ikke lyst til at se isfugle og havørne?

Hvis ovenstående har din interesse, skal du holde dig orienteret om kurser og andre aktiviteter på Odder Roklubs hjemmeside.