Nyt ergometer fra Sparekassen Kronjylland

Nyt ergometer til roklubben!
Det er mig en glæde at kunne meddele, at det med et sponsorat fra Sparekassen Kronjylland er blevet muligt at anskaffe et nyt ergometer til klubben.
Det har længe været et stort ønske at få udvidet vores flåde af ergometre. Jeg har netop idag sat en sprit-ny maskine ned i klubben og jeg er overbevist om, at der vil blive taget godt imod den.
Jeg vil gerne benytte lejligheden til at takke Sparekassen Kronjylland for deres velvillige assistance. Vi har tidligere fået donationer herfra og det er altid en kærkommen håndsrækning, som er med til at skaffe de bedst mulige rammer for elite-, ungdoms- og motionsroning. Uden støtte fra Sparekassen Kronjylland og andre sponsorer, donorer og fonde, ville klubben have væsentlig ringere muligheder for at imødekomme de krav, som stilles for at gøre sig gældende i alle sportslige sammenhænge.
Torsten Traberg
Formand
Odder Roklub

By | 2016-09-22T18:02:37+01:00 september 22nd, 2016|Uncategorized|Kommentarer lukket til Nyt ergometer fra Sparekassen Kronjylland