Støt brysterne 2017-04-11T22:58:11+01:00

Hej gæve kajakkvinder!
Nu er det tid for tilmelding til kvindekajakløbet STØT BRYSTERNE 2016 GUDENÅ lørdag den 8, oktober.Tilmelding senest på søndag den 18. september.
Alle kan være med også I helt nye! Jeg ved flere af jer har talt om at deltage! Hurra for det! Vi støtterHej gæve kajakkvinder!
Alle kan være med også I helt nye! Jeg ved flere af jer har talt om at deltage! Hurra for det! Vi støtter en god sag og får en god oplevelse med andre klubber.
Man kan melde sig til enten 8 km eller 16 km.
Pris kr. 375,- inkl. løbstrøje. Det er herrestørrelser i år så det anbefales at vælge et nr. lavere end man plejer.
Tilmeld dig på www.kanokajakkurser.dk. Gå ind under "Øvrige tilmeldinger" Her finder du Støt brysterne Gudenå 2016.
Tilmeld dig også på rokort i klubben, så jeg ved hvor mange vi bliver.
Hvem kan køre og hvem har anhængertræk til trailer? Min bil er desværre blevet for ustabil at køre med.
Nærmere info om hvornår vi kører fra klubben følger. Vi skal være der senest kl 10,30.
Nogen tvivl skriv eller ring 61334476
Kh Sanne en god sag og får en god oplevelse med andre klubber.
Man kan melde sig til enten 8 km eller 16 km.
Tilmeld dig også på rokort i klubben, så jeg ved hvor mange vi bliver.
Nogen tvivl skriv eller ring 61334476
Kh Sanne