Kom og se/ro DM i Coastal/ Danish open i Odder Roklub lørdag den 5. september fra kl. 10.30 – 16.00

Det er gratis, det er sjovt og du kan følge det hele fra vandkanten.

Odder Roklub Danmarksmesterskaber i Coastalroning og Danish Open Coastal Rowing på Trekanten i Saksild, og vi forventer, at der kommer 100-120 deltagere og ca. 40 officials til mesterskabet. Plus selvfølgelig tilskuere.

Kommer du også og kigger på? Eller endnu bedre:  Kommer du og deltager?

Tilmelding https://tilmeld.roning.dk/?regatta=doc2020

Adressen er Kystvejen 10, Saksild Strand, 8300 Odder, og du kan parkere på den store, offentlige P-plads som ligger på venstre side af Kystvejen, ca. 300 meter fra Trekanten i retning mod Odder.

NB: P- pladsen, der er vist på kortet, er kun for deltagere.

Har du aldrig set coastalmesterskaber, så er der noget at se frem til, for løbet afvikles på en 4 km bane (som ved matchrace), så al roningen kan følges inde fra stranden. Selve målstregen ligger på land, så en roer fra hvert mandskab skal løbe så 25 m op i mål. En såkaldt beach landing.

Det er første gang nogensinde, at Odder Roklub er vært ved DM, faktisk har vi aldrig afholdt en stor regatta, så vi vil blive glade for lokal opbakning fra vores naboklubber. Det gælder også praktisk hjælp, hvis der sidder nogen med regatta- eller costalmesterskabserfaring.

Er du en ørn til Regattahæftet eller til tidstagning eller så sig endelig til, hvis du har lyst til at give en hånd med på dagen.

Bedste hilsner fra DM-udvalget

By | 2020-08-04T16:55:37+01:00 august 4th, 2020|Aktivitet, Coastal|0 Comments