Kan man blive for gammel til at ro? Debatmøde om 60+ roning den 12. april kl. 17:00

Plakat-kan-man-blive-for-ga

Du inviteres hermed til debatmøde i klubben om 60+ træning.

Det er søndag den 12. april kl 17.

Det er Dansk Forening for Rosport, der kommer og afholder mødet for at give os inspiration til den kommende udesæson.

DFfR' s konsulent Anna Karina Eli Gravad vil fortælle om og debattere både roning, fysisk træning og ikke mindst sikkerhed til søs for 60 + . Hun vil også præsentere det nye træningsmateriale, foreningen har lavet.

Det ligger sagens natur, at arrangementet henvender sig til baglænsroere, men da vi er en klub med måde inrigger- og kajakroning, vil Anna Karina meget gerne forsøge at tage hånd om alle vores medlemmer i arrangementet. Derfor håber vi at se både forlæns- og baglænsroere til arrangementet - og også gerne i alle aldersgrupper.

Vi har på forhånd sikret os, at der kommer en håndfuld medlemmer, men vi vil gerne være mange for det er fedt at starte sæsonen med et godt indspark udefra og en god debat.

Håber at vi ses.
Tilmelding på Rokort. http://www.rokort.dk/

By | 2017-04-11T22:58:20+01:00 marts 25th, 2015|Aktivitet, Foredrag, Inriggere, Kajak, Møde|0 Comments