Førstehjælpskursus onsdag den 27. august kl. 18.30-21.30

For alle nye medlemmer (indmeldt efter 1. sep 2013) afholdes førstehjælpskursus.

Onsdag den 27.august kl. 18.30-21.30

Vi er så heldige, at vi har en førstehjælpsinstruktør i vores medlemskreds og Anne-Mette Duelund har lovet også at tage sig af undervisningen igen i år. Det er vi meget taknemmelige over.

Vi plejer at afholde kurset i juni men af praktiske årsager har det ikke været muligt i år. Kurseter egentlig et led i "kaninundervisningen" for både inrigger-roere, kajakroere, tørroere og ungdomsroere.

Vi ved godt at kurset i år er udbudt med meget kort varsel, men vi håber, at alle kan og vil deltage alligevel.

Ud over de nyeste medlemmer inviteres den lille håndfuld medlemmer, som ikke tidligere har deltaget på kurset.

Odder Roklub var den første danske roklub, der indførte førstehjælpskursus, og vi er stolte af, at vi fortsat kan give sikkerheden et boost.
Målet med kurset er at klæde alle medlemmer på til at tackle situationer, der kalder på en snarrådig indsats fx genoplivning/hjertemassage. Det være sig blandt egne medlemmer eller folk på stranden.

Tilmelding på rokort, eller hvis det giver problemer, til mail@anettelahn.dk

vh Bestyrelsen

By | 2014-08-22T16:29:36+01:00 august 22nd, 2014|Uncategorized|0 Comments