Coronaretningslinjer for Odder Roklub version 3

Kære medlem

Det er dejligt at se, at der er kommet godt gang i Odder Roklub, selvom Corona stadig er til stede i samfundet og potentielt også i Odder Roklub.  Dejligt at vi nu må samles op til 50 med god afstand. Det gør mange ting lettere.

Odder Roklub har afholdt et Coastal2 kursus for klubbens coastalinstruktører og hjælpeinstruktører, så de nu er klædt på til at tage imod nye roere. Dem er der en del af efter to vellykkede Kom og Prøv-arrangementer, så nu starter der coastalinstruktion op mandag og onsdag kl 17.30-20.00

Kajakinstruktion for nye pingviner bliver i år i august.

Da mange medlemmer har udtrykt ønske om at kunne bruge klubhuset og omklædningsrummene igen, har vi i bestyrelsen kulegravet alle retningslinjer og har stukket et nyt sæt retningslinjer sammen, som gør det muligt.

Retningslinjer Odder Roklub Opslag i A3 20-06-2020

Dem vil vi bede dig læse igennem, og når du har gjort det kan du nøjes med at se på opslagene på dørene i klubben, hvad du skal huske at forholde dig til.

Der er dog en vigtig tilføjelse: Daglig rengøring er en betingelse for, at vi kan holde huset åbent, og den er vores fælles ansvar. Derfor skal retningslinjerne følges. Please

Vi er trætte af at være så firkantede i vores udmeldinger, men der desværre er ingen vej udenom:

Der bliver sat skilte op på dørene til de enkelte rum med max antal personer, og de pligter der følger med brug af rummene. Først, når de er oppe, må du bruge rummene

Vi mangler nemlig lige nogle desinficerende wipes og et par ekstra gulvskrubber.

Der kommer en ny rengøringsplan for 2020 snarest, men for at få gjort rent i bund én gang om ugen her og nu, har vi slået to rengøringsaktiviteter om på Rokort.  Hvis du er hjemme, så meld dig til en af de to lørdage.

Pas på hinanden, gør rent, smil og ro en masse og hav en dejlig rosomnner  i 2020.

Venlig hilsen bestyrelsen

By | 2020-06-23T15:00:31+01:00 juni 23rd, 2020|Medlemmer|0 Comments