Kursuskatalog fra DFR 2017-04-11T22:58:11+01:00

Kære klubmedlemmer!

Vi har modtaget dette fra  "DFR"

"Dansk Forening for Rosport har i dag netop sendt et nyt online kursuskatalog i luften.
På en ny og levende måde ønsker vi at udbrede kendskabet til DFfR’s kurser og hvilken værdi de har ude i klubberne.

Klik her 2017 og kom direkte til kursuskataloget.

Vi håber I syntes indholdet er spændende, og at I har lyst til at dele indholdet med jeres klubkammerater. Måske finder ideer til andre kurser der kunne give værdi for dig og din klub".

Tilmelding til kurserne = www.RoPortalen.dk

Al tilmelding til DFfR’s kurser foregår nu elektronisk på www.RoPortalen.dk. Ønsket er at lette det administrative arbejde omkring kursustilmeldingerne og tilbyde klubberne en sikker, nem og tidssvarende løsning. Klubben modtog et brev med den personlige adgangskode. Denne skal bruges ved første login. Kontakt Torsten for at anvende denne login.

DFfR på facebook

Dansk Forening for Rosport har nu i lidt over 4 måneder været på facebook. Vedhæftet finder du et billede du kan vælge at bruge til en annonce på din hjemmeside. Facebook siden har følgende adresse: https://www.facebook.com/danskroning.